Regnskab for 1. kvartal 2019

Nykredit har fået en stærk start på 2019. Vi leverer et resultat, der ligger over vores forventninger. Især er vi tilfredse med, at væksten i forretningen er fortsat ind i 2019. Udlånet stiger i både Nykredit Bank og Totalkredit, hvor vi hver dag byder nye kunder velkommen. Også formuen under forvaltning vokser fortsat markant.

hus på landet og to personer på cafe

Forenet kan vi mere

Igen i år mærker vores kunder fordelene ved, at Nykredit er ejet af en forening. Vi har i første kvartal givet 362 mio. kr. tilbage til kunderne gennem KundeKroner, Erhvervskroner og MineMål.

Far med barn på skuldrene

Laveste bidragsbetaling i mere end fem år

Kundernes gennemsnitlige bidragsbetaling i Totalkredit er lige nu lavere, end den har været på noget tidspunkt i mere end fem år. Udviklingen skyldes, at vi giver KundeKroner, og at vores kunder i højere grad afdrager på deres lån og vælger lån med fast rente, hvor bidragsbetalingen er lavere.

Bro mellem land og by

Vi øger udlånet i hele landet

Hvor der er liv, er der lån. Sammen med pengeinstitutterne i Totalkredit har vi indtil videre i 2019 øget udlånet til danske boligejere i 95 ud af 98 kommuner. Det er Nykredit-koncernens samfundsopgave at give sikre, billige lån i hele Danmark til enhver tid.

Regnskab for 1. kvartal 2019

Regnskabsaflæggelse